Wednesday, April 9, 2008

Silent

Takde saper provide latest infos..aku pun xtau nak update apa..pasal nak publish kat Metro Ahad..aku klau nak gi KL memang payahla..tapi klau reporter leh communicate thru e-mail or messanger it's much better..blog ni mula senyap sejak dapat berita that this JASMI is one of GENG MAMAK..aku x berani nak komen lelebih pasal ni sebab aku xtau hujung pangkal..any latest info sila email pada aku so aku leh publish..tapi aku rasa dia dah tukar identiti sebab seems no new cases happened this few months back..senyap se senyapnyer..

4 comments:

Anonymous said...

Pihak CIMB bersedia menamatkan akaun Ahmad Ihsan sekiranya tuan-tuan dan puan-puan boleh memberikan 1 salinan laporan Polis dan Slip pembayaran. Mohon jasa baik tuan-tuan dan puan-puan memberikan nama penuh dan nombor telefon untuk pihak kami menghubungi. Pihak CIMB dan pihak polis akan berusaha menangkap Ahmad Ihsan seberapa cepat. Kerjasama tuan-tuan dan puan-puan amat-amat kami hargai. Pihak Bank Negara juga sedang memantau perkembangan ini. Faxkan kepada 03-26917497 Complaint Unit CIMB. Terima kasih.

Anonymous said...

Untuk maklumat dan pengaduan yang lebih berkesan hubungi juga Pihak Bank Negara untuk menyekat segala urusan En. Ahmad Ihsan ini dengan menghubungi BNM Telelink at 1-300-88-5465. Aduan anda pasti akan dilayan.

Anonymous said...

fruseKami di eBay Malaysia memang tidak dapat berbuat apa-apa. Itu masalah anda. Kami hanya melayan aduan yang mempunyai transaksi yang berdaftar dan sah menggunakan prosedur dan cara yang betul. Urusan anda dengan mana-mana pihak yang tidak bertanggungjawab pihak kami hanya mampu melihat dan mendengar. Masih banyak aduan penipuan yang lebih besar perlu kami selesaikan.

Pihak kami nasihatkan anda supaya berhati-hati di dalam urusan jual-beli secara tidak sah di eBay.

Terima Kasih,

eBay Malaysia.
11/11/2008

Anonymous said...

geng mamak? u mean gengster ar? rileks... walau sape pon dorg... they are not above the law. sedangkan piranha yg kecik tuh pon boleh menumpaskan seekor anaconda asalkan mereke bekerjasama. If u know what i mean...