Thursday, December 11, 2008

Komen Pihak Berwajib.

CIMB Bank
Pihak CIMB bersedia menamatkan akaun Ahmad Ihsan sekiranya tuan-tuan dan puan-puan boleh memberikan 1 salinan laporan Polis dan Slip pembayaran. Mohon jasa baik tuan-tuan dan puan-puan memberikan nama penuh dan nombor telefon untuk pihak kami menghubungi. Pihak CIMB dan pihak polis akan berusaha menangkap Ahmad Ihsan seberapa cepat. Kerjasama tuan-tuan dan puan-puan amat-amat kami hargai. Pihak Bank Negara juga sedang memantau perkembangan ini. Faxkan kepada 03-26917497 Complaint Unit CIMB. Terima kasih.
November 16, 2008 7:23 AM


Bank Negara Malaysia
Untuk maklumat dan pengaduan yang lebih berkesan hubungi juga Pihak Bank Negara untuk menyekat segala urusan En. Ahmad Ihsan ini dengan menghubungi BNM Telelink at 1-300-88-5465. Aduan anda pasti akan dilayan.


Ebay Malaysia

Kami di eBay Malaysia memang tidak dapat berbuat apa-apa. Itu masalah anda. Kami hanya melayan aduan yang mempunyai transaksi yang berdaftar dan sah menggunakan prosedur dan cara yang betul. Urusan anda dengan mana-mana pihak yang tidak bertanggungjawab pihak kami hanya mampu melihat dan mendengar. Masih banyak aduan penipuan yang lebih besar perlu kami selesaikan.

Pihak kami nasihatkan anda supaya berhati-hati di dalam urusan jual-beli secara tidak sah di eBay.

Terima Kasih,

eBay Malaysia.
11/11/2008

No comments: